REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Trwa budowa nowego podziemnego przystanku kolejowego Łódź Koziny [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego podziemnego przystanku kolejowego Łódź Koziny [FILM + ZDJĘCIA]
Łódź Koziny to budowany podziemny przystanek osobowy w tunelu średnicowym, położony w Łodzi, w dzielnicy Bałuty, na granicy Żubardzia i Kozin, u zbiegu ulicy Drewnowskiej z Kasprzaka i Aleją Włókniarzy w obrębie komory rozjazdowej. Koszt tej inwestycji to blisko 188 mln zł. Inwestycja realizowana z udziałem środków POIiŚ zwiększy rolę kolei w połączeniach aglomeracyjnych i dalekobieżnych.
Kończy się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii Wrocław – Jelenia Góra [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kończy się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii Wrocław – Jelenia Góra [ZDJĘCIA]
Kończy się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii Wrocław – Jelenia Góra. Prace z wykorzystaniem nowoczesnej technologii, maszyny „TEM”, umożliwiają sprawną realizację robót przy bezpiecznych przejazdach pociągów. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ok. 130 mln zł, ze środków budżetowych i z dokapitalizowania, zwiększy przepustowość tunelu, zapewniając możliwość równoczesnego przejazdu pociągów po dwóch torach. Zakończenie wszystkich prac przewidywane jest w 2024 r.
Trwa budowa przystanku kolejowego Łódź Śródmieście – jednego z trzech tunelowych [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa przystanku kolejowego Łódź Śródmieście – jednego z trzech tunelowych [ZDJĘCIA]
Łódź Śródmieście to jeden z trzech przystanków, które ułatwią komunikację dzięki nowemu połączeniu między stacjami Łódź Fabryczna a Żabieniec i Kaliska. Budowane są ściany przystanku. Równocześnie postępują prace na przystankach Polesie i Koziny. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. z udziałem środków unijnych POIiŚ zwiększy rolę kolei w komunikacji aglomeracyjnej i dalekobieżnej.
Remont dworca Łódź Kaliska na półmetku. Przebudowa nowej hali bez opóźnień [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Remont dworca Łódź Kaliska na półmetku. Przebudowa nowej hali bez opóźnień [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]
Przebudowa głównego budynku dworca Łódź Kaliska to kolejny etap zmian w przestrzeni dworcowej. Do końca przebudowy pozostał jeszcze rok. Na razie nie ma mowy o opóźnieniach. Pierwsi pasażerowie z nowego dworca powinni odjechać już w przyszłym roku.
firma
Pokaż firmę
WOJEWÓDZKA STACJA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W ŁODZI
Stacja Warszawa Główna niemal gotowa [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Stacja Warszawa Główna niemal gotowa [ZDJĘCIA]
Z Warszawy Głównej podróżni skorzystają od 14 marca. Stacja po ponad 20 latach zapewni obsługę pocią...
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W 2023 roku rozpocznie się budowa tunelu Kolei Dużych Prędkości w Łodzi [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W 2023 roku rozpocznie się budowa tunelu Kolei Dużych Prędkości w Łodzi [FILMY]
Spółka CPK otrzymała pozwolenie na budowę związane z realizacją swojego najbardziej zaawansowanego projektu – tunelu Kolei Dużych Prędkości w Łodzi. Chodzi o prace przy wzmocnieniu fundamentów Łódzkiego Domu Kultury, na zachód od dworca Łódź Fabryczna. Roboty powinny ruszyć w pierwszej połowie przyszłego roku.
W Kobyłce pod Warszawą, w okolicach ul. Orszagha i ul. Granicznej zostanie wybudowany nowy wiadukt kolejowy artykuł
Pokaż artykuł
W Kobyłce pod Warszawą, w okolicach ul. Orszagha i ul. Granicznej zostanie wybudowany nowy wiadukt kolejowy
Nowe bezkolizyjne skrzyżowanie w Kobyłce zapewni bezpieczny i sprawny ruch kolejowy oraz drogowy. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę z wykonawcą o wartości 46 mln zł na realizację prac budowlanych. To kolejny z dwunastu obiektów i drugi w Kobyłce powstający na mazowieckim odcinku Rail Baltica. Inwestycje są współfinansowane ze środków instrumentu CEF "Łącząc Europę".
Rail Baltica – postępują prace na stacji w Ełku [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Rail Baltica – postępują prace na stacji w Ełku [ZDJĘCIA]
Wygodne i szybsze podróże regionalne oraz międzynarodowe, a także sprawny przewóz towarów koleją będą efektem prac modernizacyjnych prowadzonych w Ełku. Podróżni korzystają już z ich pierwszych efektów, a obok kursujących pociągów powstają nowe perony, wiadukty i most na rzece. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. warta 587 mln zł jest współfinansowana ze środków instrumentu CEF "Łącząc Europę".
[Wrocław] Wiadukt kolejowy, ul. Grabiszyńskainwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Wiadukt kolejowy, ul. Grabiszyńska
Wrocław, Stare Miasto
Rzeszów Głównyinwestycja
Pokaż inwestycję
Rzeszów Główny
Rzeszów, Śródmieście, Grottgera
Przystanek kolejowy Łódź Warszawskainwestycja
Pokaż inwestycję
Przystanek kolejowy Łódź Warszawska
Łódź, Bałuty, Perlicza
[Warszawa] Wiadukt kolejowy Kasprzakainwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Wiadukt kolejowy Kasprzaka
Warszawa, Wola, Kasprzaka
Komisariat Policji nr 4 KMP w Łodziinwestycja
Pokaż inwestycję
Komisariat Policji nr 4 KMP w Łodzi
Łódź, Polesie, Mikołaja Kopernika 29/31
Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodziinwestycja
Pokaż inwestycję
Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
Łódź, Śródmieście, Gdańska 32
Tunel Kolei Dużych Prędkości zmieni krajobraz Łodzi. Powstaną nowe budynki techniczne [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel Kolei Dużych Prędkości zmieni krajobraz Łodzi. Powstaną nowe budynki techniczne [WIZUALIZACJE]
Prace nad budową drugiego tunelu kolejowego pod Łodzią, czyli tunelu dla Kolei Dużych Prędkości, idą już pełną parą. Chodzi o prace przy wzmocnieniu fundamentów Łódzkiego Domu Kultury, na zachód od dworca Łódź Fabryczna. Inwestycja oznacza nie tylko prace pod ziemią. Wzdłuż całej trasy, którą w przyszłości pojadą pociągi, powstaną także nowe budynki.
Rozpoczęło się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii kolejowej Jelenia Góra – Wrocławartykuł
Pokaż artykuł
Rozpoczęło się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii kolejowej Jelenia Góra – Wrocław
Z wykorzystaniem nowoczesnej technologii zaczęło się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska. Maszyna "TEM" zapewni sprawne prowadzenie prac przy bezpiecznych przejazdach pociągów. Przebudowa obiektu z XIX w. umożliwi lepsze podróże między Wrocławiem a Jelenią Górą. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zwiększają możliwości kolei na Dolnym Śląsku za ok. 85 mln zł ze środków budżetowych. Zakończenie inwestycji planowane jest w 2024 r.
REKLAMA